Wyłączyliśmy zakładkę Transakcje i wprowadziliśmy nowy sposób rezygnacji z Menedżera Sprzedaży
Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią 2 listopada wprowadziliśmy dwie zmiany w Menedżerze Sprzedaży:
- wyłączyliśmy zakładkę Transakcje
- wprowadziliśmy nowy sposób rezygnacji z usługi.
Wyłączymy zakładkę Transakcje - możesz zarządzać sprzedażą w zakładce Zamówienia
Od 2 listopada szczegóły transakcji znajdziesz w zakładce Zamówienia - dostępnej zarówno w zakładce Moje Allegro, jak i w Menedżerze Sprzedaży. W zakładce Transakcje znajdziesz zamówienia zrealizowane do tego dnia.
Nowy sposób rezygnacji z Menedżera Sprzedaży
Od 2 listopada zrobisz to bardzo łatwo: wystarczy, że w zakładce Konta sprzedaży klikniesz [zrezygnuj z Menedżera Sprzedaży].
Od niedawna możesz powiązać swoje konta Allegro, ale nie te, na których korzystasz z Menedżera Sprzedaży. Jeśli chcesz powiązać konta, musisz zrezygnować na nich z tej usługi.
W przypadku gdy po rezygnacji ponownie uruchomisz Menedżera Sprzedaży, nie uzyskasz dostępu do historii transakcji oraz działań dotyczących towarów.
Tekst regulaminu Menedżera Sprzedaży po zmianach
W związku z powyższymi zmianami zaktualizowaliśmy regulamin Menedżera Sprzedaży. Wydłużyliśmy także okres zapowiedzi zmian w tym regulaminie z 7 na 15 dni. Kliknij na link do pliku PDF i zobacz pełny tekst po zmianach, które wprowadziliśmy. Dodatkowo::
- na zielono zaznaczyliśmy fragmenty, które dodamy
- a na czerwono – te, które usuniemy.