Menedżer Sprzedaży

Pomoc

Jeden Menedżer wiele kont Allegro.pl

 

W tym artykule dowiesz się:

 

1. Jak dodać kolejne konto do Menedżera Sprzedaży?

Nowe konto Allegro dodasz w zakładce Ustawienia: Zarządzanie > Konta sprzedaży.

Kliknij w przycisk “Nowe konto”, wpisz dane do logowania i zatwierdź klikając w “Dodaj konto”.

Aby potwierdzić powiązanie kont między Allegro.pl, a Menedżerem Sprzedaży przejdź do  Moje Allegro > Moja Sprzedaż > Ustawienia Sprzedaży: Nowy Menedżer Sprzedaży

Do góry

 

2. Jak zmienić konto główne?

Aby zarządzać sprzedażą z kilku kont wybierz konto główne. Do salda tego konta będziemy naliczać opłaty za abonament Menedżera Sprzedaży. 

Konto główne możesz zmienić w każdej chwili:

  • Zaloguj się na konto, które jest aktualnie kontem głównym.
  • Przejdź do zakładki Ustawienia: Zarządzanie > Konta sprzedaży.
  • Kliknij w link "zmień konto główne" i wskaż, które konto ma być głównym.


Menedżer Sprzedaży przekaże do nas informację o zmianie konta. Poprosimy Cię, abyś potwierdził zmianę konta głównego. Po tym jak potwierdzisz zmianę, ustawimy wybrane konto jako główne. Zmianę konta potwierdzimy mailem. 

Do góry

 

3. Jak usunąć konto?

Konto usuniesz w zakładce Ustawienia: Zarządzanie > Konta sprzedaży. Obok loginu Allegro kliknij w "Usuń". 

Potwierdzenie Twojej akcji prześlemy mailem.

Do góry