Menedżer Sprzedaży

Pomoc

Sekcje transakcji

 

W tym artykule dowiesz się:

 

 1. Czym są sekcje transakcji?

Sekcje transakcji to wydzielone zakładki, dzięki którym posegregujesz transakcje według ich stanu realizacji. Przykładowo, gdy kupujący zapłaci za towar, zamówienie możesz przenieść do sekcji “Zapłacone (do wysłania)”. 

UWAGA! 

  • W zakładce “Nieudane” możesz wystąpić o zwrot prowizji.
  • Do zakładki “Archiwum” przeniesiemy transakcje automatycznie po 90 dni od ich zakończenia. Transakcje możesz też przenieść ręcznie do tej sekcji.


Domyślnie włączonych jest 10 sekcji głównych:

Do góry

 

 2. Czym są sekcje własne?

Aby ułatwić obsługę zamówień, możesz stworzyć sekcje własne. 

Przykładowo, gdy zabrakło Ci towaru do wysłania, możesz stworzyć sekcję “brak towaru” i przenieść tam transakcję. Gdy towar wróci na magazyn, możesz wejść do tej sekcji i zrealizować oczekujące zamówienia. 

Kolejny przykład - jeśli sprzedajesz towar wysyłany mailem, możesz stworzyć sekcję “e-przesyłka” i przenosić tam wybrane zamówienia. 

Do góry

 

 3. Jak stworzysz własne sekcje transakcji i jak nimi zarządzać

Przejdź do zakładki Ustawienia: Transakcje > Sekcje transakcji. Możesz tutaj dodać do 10 własnych sekcji i zdecydować, z których chcesz aktualnie korzystać.

Do góry

 

 4. Jak przeniesiesz transakcje do innych sekcji

Transakcje możesz przenosić między sekcjami. Dzięki temu:

  • ułatwisz sobie obsługę zamówień,
  • możesz dodatkowo skorzystać z czynności powiązanych, co jeszcze bardziej zautomatyzuje Twoją pracę.


Jak to zrobić? Zaznacz wybrane transakcje na liście, a następnie wybierz “Przenieś”. Pojawi się okno, w którym wskaż, do której sekcji chcesz je przenieść:

Do góry